فستیوال گل لاله استانبول

 جشنواره گل لاله  از جمله جشنواره های خرید بسیار ویژه محسوب می گردد که همه ساله در شهر استانبول ترکیه  برگزار می گردد و سیل عظیمی از گردشگران تور استانبول را به سمت خود می کشاند. در جشنواره گل لاله استانبول با بازدید از گل های رنگارنگ و زیبا می توان آنها را با قیمتی بسیار ارزان و مناسب تهیه نمود.

فستیوال گل لاله استانبول

 

پارک امیرگان  یکی از برترین پارک های عمومی شهر استانبول میباشد که به دلیل وجود گل های رنگارنگ ،فستیوال گل لاله در نیمه اول اردیبهشت در این پارک برگزار می گردد.تاریخ برگزاری این جشنواره به آپریل سال 2006 بر میگردد و با توجه به آمار بدست آمده در سال 2017 حدود 30 میلیون گل لاله در سراسر استانبول کاشته شد که منظره زیبایی بسیار جذاب و رویایی را به همراه داشت. 

جشنواره گل لاله در استانبول جشنواره گل لاله در استانبول

در مواقع برگزاری این جشنوراه درب پارک امیرگان به روی عموم باز میباشد و بهترین گل‌ های لاله در معرض نمایش عمومی گذاشته شده است.شرکت در این جشنواره برای علاقه‌ مندان به گل و گیاه و باغبانی بسیار سرگرم‌ کننده و فراموش نشدنی ست پس با رفتن به جشنواره گل های لاله استانبول حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید تا از  گل های لاله رنگارنگ عکس گرفته و به یادگار ببرید.

نمایشگاه گل لاله استانبول نمایشگاه گل لاله استانبول

تنوع گل‌ ها در این جشنواره ، اعجاب‌ انگیز است و پارک غرق در گل می شود .گردشگران علاوه بر بازدید می توانند این گل های رنگارنگ را خریداری کنند و از نمایشگاه نقاشی، مجسمه سازی و عکس دیدن کنند.در این جشنواره برای بوجود آوردن فضایی روح بخش و رویایی ،موسیقی زنده پخش می شود در ضمن بر خلاف تصور برخی افراد مبدا گل لاله از کشور ترکیه و افغانستان است نه کشور  هلند و دیگر شهرها.

جشنواره گل لاله استانبول جشنواره گل لاله استانبول

فستیوال گل لاله در استانبول فستیوال گل لاله در استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.