بهترین هتلهای منطقه بلک انتالیا

 اگر میخواهید تور آنتالیا را در یک هتل پنج ستاره منطقه کمر سپری کنید و اقامتی فراموش نشدنی را به همراه داشته باشید ، بهتر است یک هتل 5 ستاره و لوس و  با کیفیت انتخاب کنید . اما بهترین هتل های 5 ستاره منطقه کمر کدامند ؟ هرچند تعداد هتل های کمر زیاد است اما در اینجا لیستی از هتل های 5 ستاره خوب کمر جمع آوری کرده ایم که شما را در انتخاب یک هتل مناسب کمک می کند .

 

هتل اورنج کانتی در کمر

هتل های منطقه کمر آنتالیا هتل های منطقه کمر آنتالیا

 

یکی از بهترین هتل های منطقه کمر آنتالیا ،هتل اورنج کانتی (Orange County) نام دارد. این هتل در کنار ساحل واقع شده است و چشم انداز زیبایی را شامل می شود و فقط 46 کیلومتر تا مرکز شهر فاصله دارد .این هتل بصورت UAll به میهمانان خود سرویس دهی می کند و تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 1 ساعت فاصله دارد و با معماری منحصر به فرد به سبک قرن 16 آمستردام به یکی از بهترین هتل های آنتالیا تبدیل شده است.اورنج کانتی دارای پارک آبی بزرگ ، استخرهای متنوع و ساحل شنی ست و در مجموع دارای 514 اتاق میباشد.

 

  • آدرس هتل اورنج کانتی ریزورت : Ataturk Bulvari Yeni Mahalle, 07980 Kemer, Turkey
  • تلفن هتل اورنج کانتی ریزورت : 00904441054

 

هتل پی جی اس رز رزیدنس کمر

هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا

اگر بدنبال یک آقامتگاه برای آرامش روح و روان خود هستید به هتل جی پی اس رز رزیدنس بروید .هتل 5 ستاره پی جی اس رز رزیدنس در فاصله 5 دقیقه ای تا مرکز شهر کمر و 40 کیلومتری شهر آنتالیا واقع شده است و دارای پارک آبی مجزا و تفریحات آبی متعدد است.خدمات هتل پی جی اس به صورت یو آل بوده و شامل صبحانه ، نهار و شام سلف سرویس می شود و 80 درصد از اتاق های این هتل 5 ستاره رو به دریا هستند.مرکز خرید، آسانسور، باغ، کتابخانه، سالن،، باشگاه ورزشی، آبگرم، ماساژ، سونا خشک و بخار، اتاق بازی، کارائوکه و ... از جمله امکانات این هتل هستند.

 

  • آدرس هتل پی جی اس رز رزیدنس : Atatürk Bul. Yenimahalle , 07980 Kemer, Turkey
  • تلفن هتل پی جی اس رز رزیدنس : 00902428145600

 

هتل آمارا پرستیژ الیت کمر

بهترین هتل های منطقه کمر انتالیا بهترین هتل های منطقه کمر انتالیا

هتل آمارا پرستیژ الیت یکی از بهترین هتل های 5 ستاره منطقه کمر آنتالیا میباشد که خدمات منحصر بفرد و مناسبی به میهمانان خود ارائه می دهد و تاکنون امتیازات خوبی را از آن خود کرده است. این هتل مجلل و لوکس با مساحتی بالغ بر 100 متر مربع در منطقه گوینوک واقع شده است و فصله ی آن تا شهر آنتالیا 40 کیلومتر و تا فرودگاه حدود 52 کیلومتر میباشد .پارک آبی این هتل بسیار بزرگ است و شما را از کلیه ی تفریحات آبی بی نیاز می کند.موقعیت و امکانات هتل آن را مقصدی مناسب در میان هتل های آنتالیا برای زوجه ای جوان و خانواده ها کرده است.

 

  • آدرس هتل آمارا پرستیژ : Esentepe Mah. Atatürk Cad. No.17 Göynük 07994 - Antalya / Türkiye , 07994 Goynuk, Turkey
  • تلفن هتل آمارا پرستیژ : 00902428152101

 

هتل آکا آنتدون کمر

هتلهای منطقه کمر آنتالیا هتلهای منطقه کمر آنتالیا

هتل آکا آنتدون کمر ،هتلی 5 ستاره و اقامتگاهی مجلل و منحصر بفرد است که دارای 90000 متر مربع مساحت بوده و در منطقه بلدیبی واقع شده است.فاصله هتل آکا آنتدون تا مرکز شهر آنتالیا 30 کیلومتر و تا فرودگاه 45 کیلومتر می باشد و تنها چنددقیقه تا لب دریا فاصله دارد.. مکانی که هتل 5 ستاره آکا آنتدون در آن واقع شده از طبیعت و آب و هوای سواحل مدیترانه برخوردار بوده و بسیار زیبا و چشم نواز است.در ضمن پذیرایی در هتل به صورت آل انجام می پذیرد و در مجموع دارای 507 اتاق با دکوراسیونی زیبا و مدرن میباشند که از جمله امکانات این اتاقها میتوان به بالکن، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات الکترونیکی، یخچال و سشوار اشاره کرد.

 

  • آدرس هتل آکا آنتدون : Beldibi 1 Mevkii, 07994 Antalya, Turkey
  • تلفن هتل آکا آنتدون: 00902428249999

 

هتل مکس رویال کمر

هتل‌ های لوکس در کمر آنتالیا هتل‌ های لوکس در کمر آنتالیا

یکی دیگر از هتل های واقع در منطقه کمر ،هتل مکس رویال نام دارد فقط حواستان باشد که این هتل را با هتل مکس رویال بلک اشتباه نگیرید.فاصله ی هتل مکس رویال کمر تا فرودگاه تقریبا 42 کیلومتر و تا ساحل زیبای مونلایت 3 کیلومتر میباشد.سرویس دهی هتل مکس رویال بصورت ALL می باشد و انواع نوشیدنی ها و وعده های غذایی دیر هنگام در این رستوران های سلف این هتل سرو می شود.این هتل 5 ستاره دارای یک پارک آبی بزرگ با 11 سرسره کوچک و بزرگ میباشد که ساعات خوشی را برای شما رقم خواهد زد  و در هر ساعتی از صبح تا عصر می توانید از فضای پارک آبی هتل لذت ببرید.

 

  • آدرس هتل مکس رویال : Kiriş Mah. Sahil Yolu Cad. No:88, Kiris, 07980 Kemer, Turkey
  • تلفن هتل مکس رویال : 00902428136060

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.