بهترین هتل های 4 ستاره استانبول


1. هتل 4 ستاره ماربل استانبول

هتل ماربل یکی از لوکس ترین هتل های 4 ستاره در استانبول است که موقعیت مکانی خوبی هم دارد و به خاطر قرار گرفتن در میدان تقسیم و در نزدیکی آثار تاریخی همچون اماکن تاریخی استانبول مانند کاخ توپکاپی استانبول، مسجد سلطان احمد استانبول و مسجد ایاصوفیه استانبول می توانید از دیدن مناظری خیره کننده لذت ببرید.با اقامت در هتل marble می توانید براحتی به رستوران ها،فروشگاه ها و کلاب‌های شبانه‌ دسترسی پیدا کنید. از فرودگاه آتاتورک تا هتل فقط 20 کیلومتر فاصله میباشد.

بهترین هتل های 4 ستاره تکسیم استانبول
بهترین هتل های 4 ستاره تکسیم استانبول
 
ادامه مطلب ...

حمام ترکی در آنتالیا

 در تور آنتالیا اگر می خواهید رفع خستگی کنید ، حمام ترکی را فراموش نکنید . این حمام ها  یکی از  اماکن تفریحی ترکیه است که بسیار زیبا طراحی شده اند و برای گردشگران بسیار جذاب هستند .این حمام ها در مناطق مختلف آنتالیا گشترده شده اند و بستگی به سلیقه شما دارد که می خواهید به کدام حمام بروید در ضمن برخی از این حمام ها در هتل های آنتالیا پنهان شده اند.

تور حمام ترکی در آنتالیا

ادامه مطلب ...

جاهای دیدنی آنکارا در ترکیه

 بازدید از مناطق دیدنی آنکارا برای گردشگرانی که تور آنکارا را انتخاب می کنند بسیار لذت بخش است . اماکن تاریخی آنکارا ، بیشتر از سایر جاهای دیدنی ، مورد استقبال قرار می گیرد . در کنار کاخ ها و قلعه های تاریخی ، بازدید از موزه های آنکارا  هم بسیار مورد توجه گردشگران هستند . اگر در سفرتان به ترکیه قصد بازدید از جاهای دیدنی آنکارا را دارید میتوانید با معروف ترین آنها در اینجا آشنا شوید .  

مکانهای دیدنی آنکارا ترکیه


  ادامه مطلب ...

هتل کریستال استانبول 4 ستاره

هتل 4ستاره کریستال در استانبول 213 اتاق معمولی ، استاندارد و خانوادگی دارد که در اندازه و طراحی متفاوت پاسخ گوی نیازهای گردشگران هستند. محیط هتل کریستال بسیار دلباز و دلنشین است و چیدمان و رنگ های بکار رفته در طراحی اتاق های آن به این امر بسیار کمک کرده است. اتاق های هتل crystal دارای امکاناتی از جمله حمام اختصاصی با دوش/دستشویی و سشوار، تخت‌خواب دونفره، خط تلفن مستقیم، تلویزیون LCD ، اینترنت پرسرعت بی‌سیم (با هزینه‌ی اضافی)، گاوصندوق دیجیتال و مینی‌بار،سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی و… هستند.در ضمن قیمت قیمت هتل 4 ستاره کریستال استانبول در مقایسه با دیگر هتل های 4 ستاره استانبول مناسبتر است.

اتاق هتل کریستال در استانبول
اتاق هتل کریستال در استانبول

 

ادامه مطلب ...

رستوران های ایرانی در آنکارا

 یکی از مهمترین بخش های سفر شما به آنکارا، انتخاب رستوران مناسب و ارزان می باشد. سعی کنید قبل از انتخاب، در مورد قیمت ها و منوی غذای آن اطلاعات کافی را کسب کنید. در این رستوران ها از غذاهای سنتی ایرانی  گرفته تا غذاهای ترکی ،اروپایی و بین المللی سرو می شود که در اینجا به بررسی برخی از  رستوران های ایرانی در آنکارا می پردازیم. 


رستوران های ایرانی آنکارا

ادامه مطلب ...