رستوران های ایرانی در آنکارا

 یکی از مهمترین بخش های سفر شما به آنکارا، انتخاب رستوران مناسب و ارزان می باشد. سعی کنید قبل از انتخاب، در مورد قیمت ها و منوی غذای آن اطلاعات کافی را کسب کنید. در این رستوران ها از غذاهای سنتی ایرانی  گرفته تا غذاهای ترکی ،اروپایی و بین المللی سرو می شود که در اینجا به بررسی برخی از  رستوران های ایرانی در آنکارا می پردازیم. 


رستوران های ایرانی آنکارا

 

1. رستوران و کافه پرسپولیس در آنکارا

رستوران Perspolis یکی از رستوران های ایرانی در آنکارا است.همانطور که از اسمش پیداست صاحب این رستوران فردی ست که طرفدار تیم پرسپولیس میباشد و این مکان در مرکز آنکارا واقع شده است و براحتی قابل دسترس میباشد.در این رستوران انواع غذاها و فست فود ایرانی به فروش میرسد و دکوراسیون این رستوران بیشتر به رنگ قرمز میباشد و با توجه به نظرات گردشگران ،غذاهای این رستوران ارزان قیمت میباشد و نیازی نیست برای غذا پول زیادی هزینه کنید.

آدرس رستورن پرسپولیس تهران : Mazandaran Province, Bishe Kola, Unnamed Road،

لذت غذا در رستوران های ایرانی آنکارا
لذت غذا در رستوران های ایرانی آنکارا

 

2. رستوران شبهای تهران در آنکارا

این رستوران یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی در مرکز شهر آنکارا می باشد که بار ها پذیرای افراد مشهور ایرانی نیز بوده است. این رستوران دارای دکوراسیون سنتی می باشد و غذاهای با کیفیتی برای گردشگران تور آنکارا سرو می کند.دیواره های این رستوران را عکسهایی از ایران فراگرفته است و منظره بسیار زیبایی را بوجود آورده است و می توانید برای صرف این غذا از این مکان نیز استفاده کنید.

رستوران های ایرانی در آنکارا

 

3. رستوران زعفران در آنکارا

رستوران Saffron هم مانند دیگر رستوران های ایرانی در مرکز شهر واقع شده است با این تفاوت که در بیشتر غذاهای این رستوران از زعفران استفاده شده است و رنگ و بو خاصی را به غذاها مخصوصا کباب ها بخشیده است.قیمت غذا در این رستوران نسبت به بقیه رستوران های آنکارا مناسب و محل مناسبی ست برای غذا خوردن با خانواده و دوستان.پس لذت غذا در رستوران های ایرانی آنکارا را بچشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.