فستیوال گل لاله استانبول

 جشنواره گل لاله  از جمله جشنواره های خرید بسیار ویژه محسوب می گردد که همه ساله در شهر استانبول ترکیه  برگزار می گردد و سیل عظیمی از گردشگران تور استانبول را به سمت خود می کشاند. در جشنواره گل لاله استانبول با بازدید از گل های رنگارنگ و زیبا می توان آنها را با قیمتی بسیار ارزان و مناسب تهیه نمود.

فستیوال گل لاله استانبول

  ادامه مطلب ...

تاریخ فستیوال خرید در استانبول

مراسم افتتاحیه جشنواره خرید استانبول در، منطقه اورتاکوی استانبول میباشد.در زمان برگزاری این جشنواره کلیه مراکز خرید استانبول درآمد خوبی را کسب می کنند و شعار آنها اینست که با خرید بیشتر تخفیف ویژه ای شامل حالتان می شود و اکثر این مراکز خرید 24 ساعته باز هستند.از آنجایی که پشتیبان این جشنواره وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه ، هواپیمایی ترکیش ، شهرداری استانبول ، اتاق بازرگانی استانبول و …میباشد سالانه میزبان میلیونها گردشگر از سرتاسر دنیا میباشد.

فستیوال خرید استانبول

اوت لیت های استانبول

  گرچه استانبول برای خرید شهر نسبتا گرانی است اما مگر می‌شود پا به شهر مد گذاشت و چند قدمی فروشگاه‌های مارک‌ های معروف ترکی ،بین المللی و کلی برند معتبر دیگر رفت و خرید نکرد. اجناس متنوع این شهر از لباس و جواهرات گرفته تا لوازم هنری و عتیقه همگی زیبا و چشم‌نوازند .علاوه بر مراکز خرید مدرن ،چندین اوت لیت وجود دارد که خرید را برای شما ارزان می کند .از جمله این اوت لیت های استانبول میتوان به موارد زیر اشاره کرد..

بهترین اوت لیت های استانبول بهترین اوت لیت های استانبول

  ادامه مطلب ...

درباره هتل کراون پلازا هاربیه استانبول

 اگر برای سفر به ترکیه ، تور استانبول را انتخاب کرده اید بهتر است در یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول اقامت کنید . هتل های ۵ ستاره امکانات و خدمات مناسبی به میهمانان خود ارائه میدهند . این هتل با سرویس دهی آل و یوآل ، رضایت میهمانان را جلب می کنند . هتل کراون پلازا هاربیه یکی از این هتل ها در نزدیکی میدان تکسیم است و همانطور که میدانید منطقه تکسیم یکی از مناطق معروف استانبول میباشد.

موقعیت هتل کراون پلازا هاربیه استانبول

  ادامه مطلب ...

5 تا از مکان های تفریحی استانبول

 در این بخش می خواهیم با چند مورد از مکان های تفریحی و تاریخی استانبول آشنا شوید و بگوییم که چزوری به آن مکان ها برویم !پس با ما همراه باشید.

1. کاخ توپکاپی در استانبول

این کاخ دیدنی در محل تلاقی تنگه‌ ی بسفر، گلدن هورن و دریای مرمره واقع شده است. این مکان یکی از جاذبه ها در تور استانبول می باشد و همه ساله بسیاری از گردشگران برای بازدید از آن به این شهر زیبا سفر می کنند.همانطور که می دانید این یک کاخ عثمانی ست  که بعد از فتح بزرگ امپراتوری به دست محمد دوم ساخته شد و تاکنون ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده است و به مرور زمان این کاخ به یکی از موزه های استانبول تبدیل شد. وسایلی که در این موزه در معرض دید قرار گذاشته شده است شامل : خزانه‌ داری، آثار مذهبی اسلامی، لباس‌ های سلطان‌ ها، دیوان، حرم، آشپزخانه‌ هاو سالن ظروف چینی‌ میباشد.

بهترین مکان های دیدنی استانبول بهترین مکان های دیدنی استانبول

  ادامه مطلب ...