پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا

 اکثر گردشگرانی که قصد انتخاب تور آنتالیا تابستان را دارند ، به این فکر می کنند که چه تفریحاتی در انتظارشان است و میتوانند از کدام تفریحات آنتالیا در تابستان با توجه به شرایط آب و هوایی لذت ببرند . آنتالیا شهر تفریح ترکیه است اما معمولا در روزهای اول فروردین امکان شنا و آبتنی در ساحل دریا ، کمتر است و میتوانید از سایر تفریحات این استان لذت ببرید یکی از این تفریحات شلوغ و لذت بخش استفاده از پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی میباشد که در ادامه مطلب بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

 پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا ادامه مطلب ...

ساحل زیبای کنی آلتی آنتالیا

ساحل کنیالتی در قسمت غربی آنتالیا و در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است و تنها ۳ کیلومتر تا بندر آنتالیا فاصله دارد.اگر با هدف آرامش روح و روان می خواهید به این ساحل بروید، گزینه ی مناسبی را انتخاب نکرده اید زیرا این یک ساحل عمومی و در تمامی روزهای سال شلوغ میباشد.این ساحل با دارا بودن چشم اندازی هیجان انگیز و هوای پاک، مکانی بسیار زیبا و آرامش بخش برای لذت بردن از تعطیلات و اوقات فراغت خصوصا در فصل تابستان و بهار می باشد و گزینه ی مناسبی برای انجام تفریحات آبی ازجمله غواصی ، شنا کردن ،قایق سواری و ... میباشد.چنانچه قصد رفتن به این ساحل را دارید و در مرکز شهر مستقر هستید ،سوار تراموا سمت غرب شوید و در آخرید ایستگاه پیاده شوید.

ساحل کنیالتی آنتالیا ترکیه

تور استانبول ویژه تیر ماه

تور استانبول تیر ۹۷

 تور استانبول یکی از تورهای پرطرفدار اروپایی و آسیایی می باشد که در فصل تابستان به دلیل مساعد بودن آب و هوا ،بیشترین توریست را می پذیرد و بسیار هم پرطرفدار و شلوغ است. تفریحات استانبول ، دیدنی های استانبول و مهم تر از همه مراکز خرید استانبول از مواردی ست که گردشگران را به انتخاب این تور راغب می کند . باید این موضوع رو در نظر گرفت که هتل های استانبول نیز با توجه به رشد گردشگری این شهر در حال پیشرفت و بهبود هستند .

تور استانبول تیر ۹۷

  ادامه مطلب ...

مرکز خرید لباس مجلسی در استانبول

لیست مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول

همانطور که میدانید جاذبه های استانبول کم نیست ولی جدا از جاهای دیدنی این شهر ،خرید نیز یکی از انگیزه‌ های سفر به این شهر زیبا است.استانبول مراکز خرید زیادی برای سلایق مختلف دارد از مراکز خرید لباس مجلسی گرفته تا بوتیک های لباس عروس و اما این مراکز خرید در کدام منطقه استانبول قرار گرفته اند و قیمت کدامیک مناسب تر است ؟ در این بخش می خواهید لیستی از مراکز خرید لباس مجلسی در استانبول و یا مراکز خرید لباس شب در استانبول را ارائه دهیم تا بتوانید خریدی ایده آل داشته باشید.

  • مرکز خرید لباس مجلسی در منطقه باکرکوی استانبول
  • مرکز خرید لباس مجلسی در منطقه فاتیح استانبولمر
  • کز خرید لباس مجلسی در منطقه کادیکوی استانبول
  • مرکز خرید لباس مجلسی در خیابان بغداد استانبول
  • مرکز خرید لباس شب در منطقه عثمان بی و نیشان تاشی استانبول

هتل ریکسوس گرند آنکارا

 تور آنکاراهتل 5 ستاره می تواند یکی از بهترین تورهای ترکیه باشد . در این تور خدمات تفریحی هتل ها و سرویس دهی ALL یا UAll رضایت میهمانان را به همراه دارد . امکانات و خدمات هتل های 5 ستاره آنکارا برای استراحت و تفریح بسیار مناسب است . هتل ریکسوس گرند یکی از این هتل های 5 ستاره میباشد که در ادامه مطلب بیشتر با آن آشنا خواهید شد.


هتل پنج ستاره ریکسوس گرند آنکارا

  ادامه مطلب ...