هتل ریکسوس گرند آنکارا

 تور آنکاراهتل 5 ستاره می تواند یکی از بهترین تورهای ترکیه باشد . در این تور خدمات تفریحی هتل ها و سرویس دهی ALL یا UAll رضایت میهمانان را به همراه دارد . امکانات و خدمات هتل های 5 ستاره آنکارا برای استراحت و تفریح بسیار مناسب است . هتل ریکسوس گرند یکی از این هتل های 5 ستاره میباشد که در ادامه مطلب بیشتر با آن آشنا خواهید شد.


هتل پنج ستاره ریکسوس گرند آنکارا

 

هتل ریکسوس گرند یکی از مهم ترین و بهترین هتل های ترکیه محسوب می شود که در شهر زیبا، رویایی و پر از تاریخ آنکارا قرار دارد. این هتل پنج ستاره در یک کیلومتری ایستگاه مترو و ۱٫۳ کیلومتری پارک کوگولو و در ۱۰ دقیقه ای مراکز خرید حلمی تونالی قرار دارد و این هتل ۵ ستاره و لوکس در نزدیکی به مجلس ، سفارتخانه ها و وزارتخانه های آنکارا واقع شده است و همین موقعیت جغرافیایی توریستان زیادی را به این هتل زیبا، شیک و مدرن جذب می کند. این هتل پنج ستاره که در لیست هتل های خوب آنکارا قرار گرفته است مانند تمامی هتل های ۵ ستاره آنکارا از بهترین امکانات رفاهی و تفریحی مطابق با استاندارد های بین المللی هتل داری برخوردار است.

ریکسوس گراند آنکارا ریکسوس گراند آنکارا


 هتل ریکسوس گراند آنکارا در مجموع دارای ۲۱۵ اتاق میباشد .این اتاقها بسیار بزرگ، روشن ، تمیز و با دکوری بسیار شیک و زیبا طراحی شده اند و تنوع دکوراسیون این اتاق ها باعث می شود مهمانان بتوانند مطابق نیاز و سلیقه خود اتاقی را که می خواهند انتخاب کنند در ضمن زوجین جوانی که برای ماه عسل این هتل را برای اقامت انتخاب کرده اند ،میتوانند به سلیقه خود بهترین اتاق را انتخاب کنند.، وای فای رایگان ، سرویس مینی بار و نظافت رایگان،تلویزیونLCD ، سیستم تهویه مطبوع و یک میز کار از جمله امکانات اتاق ریکسوس گرند میباشد.

ریکسوس گراند در آنکارا ریکسوس گراند در آنکارا

مشخصات هتل ریکسوس گرند آنکارا

  • آدرس هتل ریکسوس گرند آنکارا :Atatürk Blv. No:183 Kavaklidere, 06680 Ankara, Turkey
  • تلفن هتل ریکسوس گرند آنکارا : ۰۰۹۰۳۱۲۴۱۰۵۵۰۰

هتل ریکسوس گراند آنکارا

هتل 5 ستاره ریکسوس گرند آنکارا هتل ۵ ستاره ریکسوس گرند آنکارا

اتاق هتل ریکسوس گرند آنکارا اتاق هتل ریکسوس گرند آنکارا

رستوران هتل ریکسوس گرند آنکارا رستوران هتل ریکسوس گرند آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.