نمایشگاه بین المللی مواد غذایی استانبول ترکیه

نمایشگاه worldfood istanbul یکی از شلوغ ترین و پرفروش ترین نمایشگاه های استانبول میباشد که از سال 1993 هرساله به مدت 3 روز برگزار می گردد و امسال از تاریخ 5 سپتامبر تا 8 سپتامبر ( 14 الی 17 شهریور 1397) برگزار خواهد شد پس اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید و و یا اگر قصد رزرو غرفه را دارید از همین الان برای رزرو تور نمایشگاهی ترکیه  اقدام کنید. نمایشگاه مواد غذایی فرصت بسیار مناسبی برای تجار و تولیدکنندگان محصولات غذایی و نوشیدنی هاست. در این نمایشگاه میتوانید با خوشمزه و خوش طعم ترین نوشیدنی ها و مواد غذایی آسیایی و اروپایی آشنا شوید.

نمایشگاه مواد غذایی استانبول

ادامه مطلب ...

سواحل آنتالیا ترکیه

آنتالیا که در منطقه مدیترانه و در غرب ترکیه واقع شده‌ و برای داشتن سواحل زیبا با ماسه های طلایی ،جنگل های انبوه و سرسبز و هتل های لوکس در بین گردشگران تور آنتالیا بسیار معروف شده است.بسیاری از این سواحل به دلیل داشتن آب های زلال و صخره های بزرگ مکان مناسبی برای انجام انواع تفریحات آبی همچون غواصی و شنا میباشد.علاوه بر دیدن سواحل زیبای آنتالیا گردشگران می توانند از مکان های تاریخیو موزه های آنتالیا هم دیدن کنند ولی ما در این بخش می خواهیم در رابطه با بهترین سواحل آنتالیا سخن بگوییم.پس با ما همراه باشید تا بهترین گزینه ها را پیش رویتان قرار دهیم.

  1. ساحل لارا (Lara Beach)
  2. ساحل مرمرلی (Mermerli Beach)
  3. ساحل کاپوتاس (Kaputas Beach)
  4. ساحل کنیالتی (Konyaalti Beach)
  5. ساحل بی ال ام (BLM Beach)
  6. ساحل رد اند وایت (Red & White Beach)

قیمت تور آنکارا خرداد

در فصل بهار شهر آنکارا با گل های رنگارنگ و درختان سرسبز خودنمایی میکند و نظر هر بیننده ای را به خود جلب میکنند.تور آنکارا خرداد هم جزو یکی از تورهای بهاری آنکارا محسوب می شود که توسط ایرلاین های مختلف برگزار می گردد.پکیجی که در قسمت زیر درج شده است برای تاریخ ۰۱ الی ۳۱ خرداد ماه می باشد. چنانچه تاریخ و یا هتل دیگری مد نظرتان می باشد، امکان فراهم آوردن آن نیز ممکن می باشد البته اگر از همین الان برای رزرو تور آنکارا خرداد ماه اقدام کنید از تخفیفات ویژه ای بهره مند می شوید و چنانچه تاریخ خاصی مد نظرتان است با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تور آنکارا خرداد ۹۷

برج بلند و زیبای آتاکوله آنکارا

یکی از جاذبه های پرطرفدار و دیدنی آنکارا ،برج آتاکوله  نام دارد.Atakule Tower در قلب شهر آنکارا ساخته شده است و دارای ۱۲۵ متر ارتفاع می باشد.افرادی که عاشق بلندی و ارتفاعات هستند و می خواهند از بالا ،کل شهر را نظاره گر باشند ،پیشنهاد می کنیم که به برج آتاکوله در آنکارا بروند .این برج یکی از جاذبه های گردشگری آنکارا  محسوب میشود که ساخت آن از سال ۱۹۸۷ شروع شد و در تاریخ ۱۳ اکتبر ۱۹۸۹ به بهره برداری رسید.لازم بذکر است که بدانید این مجموعه بعد از ساخت بدست تورگوت اوزال ، رئیس جمهور وقت ترکیه افتتاح شد و با استقبال باشکوه مردم ترک رو به رو شد.

برج آتاکوله در آنکارا برج آتاکوله در آنکارا