نمایشگاه بین المللی مواد غذایی استانبول ترکیه

نمایشگاه worldfood istanbul یکی از شلوغ ترین و پرفروش ترین نمایشگاه های استانبول میباشد که از سال 1993 هرساله به مدت 3 روز برگزار می گردد و امسال از تاریخ 5 سپتامبر تا 8 سپتامبر ( 14 الی 17 شهریور 1397) برگزار خواهد شد پس اگر قصد شرکت در این نمایشگاه را دارید و و یا اگر قصد رزرو غرفه را دارید از همین الان برای رزرو تور نمایشگاهی ترکیه  اقدام کنید. نمایشگاه مواد غذایی فرصت بسیار مناسبی برای تجار و تولیدکنندگان محصولات غذایی و نوشیدنی هاست. در این نمایشگاه میتوانید با خوشمزه و خوش طعم ترین نوشیدنی ها و مواد غذایی آسیایی و اروپایی آشنا شوید.

نمایشگاه مواد غذایی استانبول

نمایشگاه صنایع غذایی استانبول 2018 برای بیست و ششمین بار جهت به اشتراک گذاشتن مواد غذایی ترکیه و دیگر کشورهای جهان زمینی به مساحت 25000 مترمربع را به خود اختصاص داده است.از جمله محصولاتی که در این غرفه های به نمایش گذاشته شده است شامل: مواد غذایی و روغن (ادویه – غلات – غذای کودک- روغن سبزیجات- غذاهای ارگانیک و طبیعی- غذاهای کنسرو شده- انواع سس ها- زیتون و روغن زیتون)، شیرینی و آجیل (بیسکویت- شکلات- محصولات شیرین- اسنک ها- حلوا- غذاهای برپایه آرد- مواد اولیه صنایع غذایی- میوه های خشک- آجیل- پاستا- نانوایی- مربا- عسل)، نوشیدنی (چای و قهوه- نوشیدنیهای انرژی زا- آبمیوه- آب معدنی و آشامیدنی)، شیر و لبنیات، گوشت، میوه و سبزیجات، غذاهای دریایی، غذاهای منجمد، سایر محصولات غذایی و تکنولوژی و ... میباشد.


نمایشگاه صنایع غذایی استانبول 2018 نمایشگاه صنایع غذایی استانبول 2018

با شرکت در نمایشگاه صنایع غذایی استانبول شاهد افرادی زیادی میباشد که از جمله این بازدیدکنندگان میتوان به واردکنندگان و صادر کنندگان صنایغ غذایی،رستوران داران و هتل داران ،صاحبان شرکت های تولید کننده موارد اولیه صنایغ غذایی اشاره کرد.

 

آدرس نمایشگاه مواد غذایی استانبول

محل برگزاری این نمایشگاه، در مرکز برگزاری نمایشگاهی تویاپ که در منطقه هالکالی در بخش اروپایی استانبول واقع شده است ،میباشد پس میتوانید برای رزرو تور نمایشگاهی مواد غذایی استانبول با همکاران ما در آژانس سعادت سیر تماس بگیرید و برای اقامت ، بهترین هتل های استانبول  با بهترین امکانات را از ما بخواهید.

تور نمایشگاه صنایع غذایی استانبول ترکیه 2018 تور نمایشگاه صنایع غذایی استانبول ترکیه 2018

خدمات تور نمایشگاهی صنایع غذایی استانبول

  • بلیط رفت و برگشت به مقصد استانبول
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • اقامت در هتل با صبحانه
  • استفاده از خدمات مترجم فارسی زبان ویژه نمایشگاه (با شارژ جداگانه )
  • صدور کارت نمایشگاه


تاریخ برگزاری تور نمایشگاهی مواد غذایی استانبول در سال های گذشته

  • 07 الی 10 سپتامبر 2017
  • 01 الی 04 سپتامبر 2016
  • 03 الی 06 سپتامبر  2015
  • 04 الی 07 سپتامبر  2014
نمایشگاه بین المللی مواد غذایی استانبول ترکیه نمایشگاه بین المللی مواد غذایی استانبول ترکیه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.