درباره هتل کراون پلازا هاربیه استانبول

 اگر برای سفر به ترکیه ، تور استانبول را انتخاب کرده اید بهتر است در یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول اقامت کنید . هتل های ۵ ستاره امکانات و خدمات مناسبی به میهمانان خود ارائه میدهند . این هتل با سرویس دهی آل و یوآل ، رضایت میهمانان را جلب می کنند . هتل کراون پلازا هاربیه یکی از این هتل ها در نزدیکی میدان تکسیم است و همانطور که میدانید منطقه تکسیم یکی از مناطق معروف استانبول میباشد.

موقعیت هتل کراون پلازا هاربیه استانبول

 

هتل crowne plaza harbiye هتلی مجلل و زیبا ،یکی از نزدیکترین هتل ها به میدان تقسیم است و در موقعیت جغرافیایی قرار دارد که به بازار ها ،شبکه های حمل و نقل ، نمایشگاه بین المللی و دیگر اماکن شهر نزدیک است و این نزدیکی ، دسترسی شما را به مناطق مورد نیازتان بسیار راحت تر می کند و همچنین این هتل ۵ ستاره مناسب افرادی است که قیمت برای آنها ارزشی ندارد و میخواهند در طول سفر ،محل اقامتی با امکانات استاندارد و مورد قبول داشته باشند.

هتل کرون پلازا هاربیه استانبول هتل کرون پلازا هاربیه استانبول

هتل کرون پلازا هاربیه یکی از هتل های ۵ ستاره استانبول است که دارای ۲۸۵ اتاق میباشد.این اتاق ها به این صورت تقسیم بندی شده اند : اتاق استاندارد ، اتاق خانوادگی و سوئیت لوکس.همهی اتاق های هتل کرون پلازا هاربیه نمایی از شهر را ارائه می دهند و همگی عایق صوتی بوده اند.از جمله مورادی که مسافران را راضی نگه داشته است دکوراسیون لوکس و امکانات متنوع اتاق های هتل کرون پلازا میباشد ،این امکانات شامل : سیستم تهویه، تلویزیون، مینی بار، تلفن، حمام اختصاصی با سشوار، اینترنت و صندوق امانات میباشد.

اتاق هتل کراون پلازا هاربیه استانبول اتاق هتل کراون پلازا هاربیه استانبول

 

مشخصات هتل کرون پلازا هاربیه استانبول

  • موقعیت هتل کرون پلازا هاربیه استانبول : Dolapdere Cd. No: 163 Harbiye Şişli, Sisli, 34375 İstanbul, Turkey
  • تلفن هتل کرون پلازا هاربیه : ۰۲۰۹۰۲۱۲۲۹۱۶۰۸۰

 

تصاویر هتل کرون پلازای هاربیه استانبول

هتل کرون پلازا استانبول 5 ستاره هتل کرون پلازا استانبول ۵ ستارههتل 5 ستاره کرون پلازا استانبول هتل ۵ ستاره کرون پلازا استانبولهتل کرون پلازا استانبول نظرات هتل کرون پلازا استانبول نظرات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.