آکواریوم آکوا وگا آنکارا

 گردشگرانی که تور آنکارا را انتخاب می کنند ، بیش از هرچیز دیگری به جاذبه های توریستی آنکارا اهمیت می دهند . این جاذبه های متنوع و برای رده های سنی مختلف هستند اما تجربه برخی از آنها ، برای همه رده های سنی دلچسب و خاطره انگیز است . از مهیج ترین جاذبه های گردشگری آنکارا ، آکواریم  آکوا وگا است و دارای مخزن های آب بزرگ و کوچک است.

آکواریوم آکواوگا آنکارا


آکواریوم aqua vega در یک مرکز خرید بزرگ به نام مرکز خرید ناتا وگا اوت لت در جنوب شرقی آنکارا واقع شده است و دارای 2 طبقه اصلی و بخش های متعددی می باشد.این آکواریوم رتبه اول در اروپا و رتبه دوم در جهان را دارد و یکی از مکان هایی می باشد که میتوان در آنجا با انواع موجودات آبزی زنده دریایی از جمله ماهی ها، کوسه ها، لاک پشت ها، اسب های دریایی، خارتنان و گیاهان دریایی آشنا شد.


آکواریوم آکوا وگا در آنکارا

در محیط آکواریوم آکوا وگا تعدادی رستوران،کافه و فروشگاه برای گردشگران  تور آنکارا تدارک دیده شده است که گردشگران عزیز در این محیط میتوانند غذا میل کنند و از نزدیک جانوران دریایی را تماشاگر باشند البته فضای این آکواریوم بزرگ و شیشه ای ست و همه جانداران دریایی قابل رویت هستند ،پس زمان کافی برای بازدید از این آکواریوم زیبا و دیدنی بگذارید.


آکواریوم آکوا وگا آنکارا

تونل اصلی این آکواریوم به طول 98 متر و دارای یک راهرو باریک است، که آن به بخش‌ های مختلفی که آبزیان کوچک و همچنین آبزیان بزرگ دارد ،تقسیم می شود و ظرفیت این آکواریوم چهارونیم میلیون لیتر آب است در ضمن ورودی این آکواریوم سال قبل 15 لیره بوده است .

آکواریوم آکواوگا آنکارا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.