بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه

همه کسانی که به ترکیه سفر می کنند با دیدن قیمت و کیفیت اجناس در مراکز خرید این کشور به خرید از این مراکز راغب می شوند ، اگر تور استانبول را انتخاب کرده اید علاوه بر تفریحات استانبول می توانید سرگرمی دیگری نیز برای خود محیا کنید : بازدید از مراکز خرید استانبول . این مراکز خرید علاوه بر فروشگاههای متعدد دارای سینما ، رستوران و مراکزی برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان می باشد  در قسمت زیر شما را با بهترین مراکز خرید استانبول آشنا خواهیم ساخت پس با ما همراه باشید.

بهترین مراکز خرید در استانبول

 

1. مرکز خرید کانیون در استانبول

مرکز خرید کانیون یکی از بهترین مراکز خرید در استانبول میباشد .این مرکز خرید در منطقه لونت استانبول و در زمینی به مساحت 37.500 مترمربع احدات گردیده است و قیمت اجناس در این بازار کمی گران است. در این مرکز خرید عظیم چندین مغازه و فروشگاه وجود دارد.همچنین در این مرکز خرید سینمایی نیز وجود دارد.تنوع مارک و برند در این مرکز خرید گوشزد همگان است و در آن مارک ها مشهوری عرضه می گردد و همچنین دارای یک رستوران شیک با انواع غذاهای بین المللی و ترکی میباشد.

بهترین مراکز خرید استانبول
بهترین مراکز خرید استانبول

 

2. مرکز خرید ساپیره در استانبول

مرکز خرید سفایر یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر استانبول می باشد که در مرکز بخش تجاری لونت واقع می باشد و دارای 64 طبقه و تعداد زیادی فروشگاه با انواع مارک و برند و محصولات می باشد که فقط 54 طبقه آن بالای زمین قرار دارد و بقیه طبقات این مرکز خرید میان باغها قرار گرفته است و ساختمان آن 261 متر ارتفاع دارد که از طبقه ی بالایی آن میتوان کل شهر را نظاره گر بود.سینما،سوپر مارکتی بزرگ ،رستوران،کافی شاپ و پارکینگ از جمله امکانات این مرکز خرید می باشد.


 

3. مرکز خرید ویاپورت در استانبول

یکی از مراکز روباز و خارج از شهر استانبول ،مرکز خرید ویاپورت نام دارد .در این مرکز خرید عظیم بیشتر از دویست عدد مغازه و فروشگاه وجود دارد که اجناس در آن با برندهای جهانی و ترک به فروش میرسد .قیمت اجناس در این مرکز خرید نسبت به مراکز خرید بالا ارزانتر است و همه نوع اجناسی در Viaport یافت میشود در ضمن رستوران،پارکینگ،شهربازی بزرگ از دیگر خدمات مرکز خرید ویاپورت میباشد.

بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه
بهترین مراکز خرید استانبول ترکیه

 

4. مرکز خرید مترو سیتی در استانبول

این مرکز خرید مانند سایر مراکز خرید استانبول در منطقه لونت استانبول قرار گرفته است و 140 مغازه و فروشگاه را شامل میشود .یکی از مزیت هایی که MetroCity را نسبت به بقیه مراکز خرید برتزی بخشیده است ،قیمت مناسب اجناس و نزدیکی به ایستگاه متروی استانبول میباشد ،این مزیت دسترسی راحتی را برای گردشگران تور استانبول مهیا کرده است.

بهترین مراکز خرید ارزان استانبول
بهترین مراکز خرید ارزان استانبول

 

5. مرکز خرید الیویوم در استانبول

Olivium یکی از معروف ترین مجتمع تجاری در تور ترکیه می باشد که در شهر استانبول واقع شده است.این مرکز خرید در سال 2000 میلادی با 25 فروشگاه و در زمینی به مساحت 45000 متر مربع افتتاح گردید و بعد از آن کم کم به تعداد این فروشگاهها افزوده شد و در حال حاضر دارای 118 مغازه میباشد .افراد برای خرید مایحتاج روزانه خود بیشتر به این مرکز خرید می روند چرا که در این مرکز خرید قیمت اجناس بصرفه تر است و انواع مختلفی از پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و … با برند های مختلف ارائه میشود .از دیگر امکانات بی نظیر مرکز خرید الیویوم میتوان به 6 سالن سینما ، یک سالن تئاتر ، یک سالن بولینگ 15 لاینه و چندین رستوران و کافه تریا اشاره کرد.

بهترین مراکز خرید پوشاک استانبول
بهترین مراکز خرید پوشاک استانبول

 

6. مرکز خرید مالتپه پارک در استانبول

بهترین مرکز خرید استانبول با قیمت مناسب ،مرکز خرید ماتپه پارک نام دارد.Maltepe Park از محوطه بزرگی برخوردار میباشد و فروشگاه هایی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند اجناسشان را با قیمت مناسب بفروش می رسانند .این اجناس شامل پوشاک خانم ها و آقایان، جواهرات، لوازم دیجیتال، لوازم آرایشی و بهداشتی و …می باشد و برندهای معروفی که در مرکز خرید مالتپه پارک در حال عرضه کردن هستند شامل حضور اپل، ویکتوریا سیکرت، سواروسکی و …است.

بهترین مراکز خرید استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.