منطقه پولونزکوی استانبول

در سفر ترکیه اگر تور استانبول را انتخاب کنید ، دیدنی های استانبول بسیار زیبا و جالب خواهند بود.این دیدنی ها در مناطق مختلف استانبول پراکنده شده اند و به یک منطقه محدود نمی شود.یکی از این مناطق سرسبز با آب وهوای عالی ،منطقه پولونزوکوی نام دارد .

 منطقه پولونزکوی استانبول ترکیه

منطقه پولونزکوی به دلیل وجود محیط جذاب و سرسبز جزو یکی از جاذبه های طبیعی استانبول و پارک های عمومی ترکیه بشمار می رود.این منطقه در منطقه آسیایی ترکیه واقع شده است و تقریبا 25 کیلومتر تا شهر استانبول فاصله دارد .polonezkoy با وجود آب و هوای عالی و فضای سرسبز ،بهترین گزینه برای سفرهای یک روزه تابستانی و نوروزی ست بنابراین یک روز از وقتتان را برای گشت و گذار در این منطقه سرسبز ترجیح دهید.

منطقه پولونزکوی در استانبول منطقه پولونزکوی در استانبول

منطقه پولونزکوی استانبول توسط تعدادی از لهستانی ها کشف و محل زندگی آنها شد پس اگر می خواهید با آداب و رسوب لهستانی ها آشنا شوید به این منطقه بروید.این منطقه علاوه بر چمنزارها و درختان سرسبز ، از چند رستوران با انواع غذاهای لهستانی و ترکی و سوارکاری تشکیل شده است و روزانه میزبان میلیونها توریست داخلی و خارجی است پس حتما باید از نزدیک شاهد زیبایی های آن باشید. اگر قصد سفر به استانبول  را دارید، حتما بازدید از این منطقه را در برنامه سفر خود بگنجانید؛ از رفتن به آنجا پشیمان نمی شوید!

عکسهای منطقه پولونزکوی در استانبول

تصاویر منطقه پولونزکوی استانبول تصاویر منطقه پولونزکوی استانبول

منطقه پولونزکوی استانبول ترکیه منطقه پولونزکوی استانبول ترکیه

منطقه پولونزکوی در استانبول

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.